Saņemt bezmaksas konsultāciju.
Mūsdienās, kad par interneta iespaidu sociālās domas veidošanā, jaunu klientu piesaistē un komunikācijā starp indivīdiem un dažādām cilvēku grupām, vairs nav jārunā, savas interneta mājas lapas vēlas veidot ne tikai dažādu nozaru un lielumu uzņēmumi, bet arī privātpersonas. Mājas lapu veidošanas mērķi var būt ļoti atšķirīgi, bet ikviens jauns klients, tiekoties ar potenciālajiem mājas lapas izstrādātājiem un izklāstot savas vēlmes par topošo mājas lapu, uzsver tādus vārdus kā skaista, pievilcīga, vizuāli neatkārtojama.
Bet kas tad ir skaista mājas lapa? Vienam patīk Flash animācijas, citam – visu iespējamo krāsu toņu izmantojums vienā mājas lapā, bet vēl kādam – klasisks minimālisma paraugs. Parasti gala vārdu par mājas lapas dizainu saka firmas direktors, salīdzinot piedāvāto ar saviem priekšstatiem par skaistumu. Ja uzņēmuma vadībā ir vairākas personas, bieži nākas dizainā ietvert visu vēlmes. Taču ir ļoti būtiski atcerēties, ka vadības iecerēm atbilstošs mājas lapas vizuālais tēls negarantē nepārtrauktas klientu plūsmas rašanos. Drīzāk pretēji – vizuāli pārbagāta mājas lapa atbaida potenciālo klientu.