Ko mēs piedāvājam jaunajiem klientiem?
Nodrošināsim ātru pieslēgšanu un kvalitatīvu datu sinhronizēšanu ar Jums nepieciešamajiem vairumtirgotājiem, kā arī tehnisko atbalstu.
Ko mēs piedāvajam jau strādājošajiem I-veikaliem?
Pieslēdzot vairumtirgotāju import sistēmu, Jūs iegūsiet filtrācijas sistēmu, kura darbojas ar preces nosaukumu un preces kodu, kā arī sistēmu , kuru var ātri paplašināt ar jauno vairumtirgotāju un atrast jaunus klientus.
Kā strādā sistēma?
Sistēma apstrādā produktu sarakstu, kuru saņem no piegādātājiem un savieno viena produkta kartiņā, pēc tam visas preces tiek nodotas klientam jau sakārtotās kategorijās ar aktuālām cenām un preču daudzumu. Vairumtirgotāju sistēma ekonomēs Jūsu patērēto laiku, lai paplašinātu vai aktualizētu esošo bāzi. Visa produktu datubāze tiek automātiski atjaunota 3 vai 5 reizes dienā.
Kuri dati tiek atjaunoti sinhronizācijas laikā?
Datu sinhronizācijas laikā ar noliktavām tiek atjaunota šāda informācija - preces cena, daudzums, kategorija, paredzot iespēju sinhronizēt datus jebkurā laikā, kā arī manuālā režīmā.
Pieslēdzoties pie vairumtirgotāju sistēmas, Jūs iegūstat nepārtrauktu savienojumu ar preču bāzi, kura tiek veidota, pamatojoties uz vairumtirdzniecības veikalu datiem.
Lai preces nonāktu pareizajās e-veikala kategorijās ir paredzēta vairumtirgotāju un e-veikala kategoriju sasaiste, kur katrai vairumtirgotāju preču kategorijai tiek noradīta atbilstoša i-veikala kategorija.
Ir iespēja izveidot savu uzcenojumu politiku visām sinhronizētajām precēm, ļaujot izveidot cenas robežas, kur katram būs savs uzcenojuma procents.