Menu
Your Cart

Vai plānotās Google algoritma izmaiņas būs SEO beigas?

Vai plānotās Google algoritma izmaiņas būs SEO beigas?
Vai plānotās Google algoritma izmaiņas būs SEO beigas?
    0.00€
    Grozā

    Saņemt bezmaksas konsultāciju.

    Balstoties uz jaunākajām ziņām, Google tuvākajā laikā plāno izlaist pavisam jaunu algoritma atjauninājumu, kas ievērojami mainīs mājas lapu indeksāciju un vietu meklēšanas rezultātu sarakstā. Jaunais algoritms liks uzsvaru uz kvalitatīvu saturu un satura atbilstību mājas lapai. Līdz ar to, daudzas, līdz šim izmantotās SEO metodes var kļūt bezvērtīgas.

    Google meklētājs ir lielākā meklētāj sistēma pasaulē, kas, pārvalda lielāko daļu interneta mārketinga. Tas nozīmē, ka mājas lapas, kas līdz šim atradās pirmajās vietās rezultātu lapās, ieguva ievērojamu apmeklētāju skaitu. Bieži vien, lai to panāktu, mājas lapu autori izmanto dažādas SEO tehnikas, pārsvarā optimizējot mājas lapu priekš ļoti daudz atslēgvārdiem un izveidojot miljoniem atpakaļsaišu, kas Google skatījumā ir netipiski „standarta mājas lapām”, ņemot vērā, ka lielākā daļa mājas lapu autori koncentrējas uz konkrētu tematu (protams, ir izņēmumi).

    Šāds solis tiek sperts 2 iemeslu dēļ:

    1. Google ir apnicis cīnīties ar mājas lapām, kas pārkāpj Google meklētāj sistēmas vadlīnijas un izmantojot, neatļautas metodes, ātri nonāk meklēšanas sistēmu rezultātos, pirmajās lapās, nobīdot mājas lapas ar kvalitatīvu saturu uz tālākām lapām. Lai gan lapas, kas šādi pārkāpj vadlīnijas tiek sodītas, laika posmā, kamēr tas notiek, šo mājas lapu īpašnieki jau ir atpelnījuši visus savus ieguldījumus un ieguvuši lielu peļņu, līdz ar to, pēc soda uzlikšanas, tiek izveidota jauna mājas lapa, vecajā tiek ievietota 301 koda pārsūtīšana (ja lapa tiek pārsūtīta, sods netiek pārcelts automātiski uz jauno lapu, pretējā gadījumā, sodīto lapu īpašnieki pārsūtītu sodītās lapas apmeklētājus uz konkurentu lapām, traucējot tām darbību un iespējams panākot konkurentu sodīšanu), kas nodrošina, ka darbojas jau iepriekš izveidotās saites.
    2. Mājas lapas, kas pastiprināti izmanto SEO metodes ātri nonāk labās meklēšanas pozīcijās, spiežot jau esošās mājas lapas tālāk, meklēšanas rezultātos. Bieži vien, šādās mājas lapās ir nekvalitatīvs un kopēts saturs, līdz ar to, iespējams, daudz labāka mājas lapa tiek atvirzīta tālāk. Ņemot vērā Google nostāju, ka mājas lapas jāveido cilvēkiem, nevis meklētāj sistēmām, šāda kvalitatīva saturu mājas lapu nobīdīšana ir pretēji Google nostājai.

    Google pārstāvji uzsver, ka mājas lapām, kuras ikdienā strādā pie jauna un kvalitatīva satura izveides, nav par ko satraukties. Bieži, iespējams uziet mājas lapas, kurās ir salīdzinoši neliels un nekvalitatīvs informācijas apjoms, bet tā ir ļoti labās pozīcijās. Jaunais algoritms īpašu uzmanību pievērsīs šādām mājas lapām (mājas lapas, kurām tiek veidoti nedabiskas atpakaļsaites – ļoti īsā periodā, liels atpakaļsaišu daudzums). Izskatās, ka tuvākajā laikā, arvien lielāka nozīme SEO optimizācijā būs satura autoriem, PR kompānijām, žurnālistiem, u.c. personām, kuras veido kvalitatīvu saturu, nevis vadoties pēc formulām un skaitļiem, veido mājas lapas popularitāti.

    Vai tas nozīmē līdz šim zināmā un plaši izmantotā SEO beigas?