Menu
Your Cart

Sociālais mārketings (SMO)

Sociālais mārketings (SMO)
Sociālais mārketings (SMO)
    0.00€
    Grozā

    Saņemt bezmaksas konsultāciju.

    Sociālais mārketings ir viens no mārketinga veidiem, ko uzņēmumi var izmantot, lai veicinātu sava zīmola atpazīstamību, klientu piesaisti un lojalitātes veidošanos. Tas ir vēl viens veids, kā veicināt Jūsu uzņēmuma klātbūtnes efektu internetā, kur mūsdienās cilvēki iegūst visu sev nepieciešamo informāciju.

    Arī tad, ja Jūsu uzņēmumā jau strādā mārketinga speciālists, iesakām izvērtēt iespēju izmantot ārpakalpojumus tieši sociālā mārketinga sfērā, jo interneta vide rada savus noteiktumus, kas jāievēro, lai izvērstās kampaņas būtu sekmīgas un radītu prognozēto, nevis pretējo efektu. Turklāt Jūsu mārketinga cilvēks jau noteikti ir aizņemts ar savu līdzšinējo pienākumu izpildi, bet sociālais mārketings prasa nemitīgu tūlītēju reakciju uz komentāriem, ieteikumiem, itin visu, kas rodas Jūsu sociālo tīklu vietnēs. Un vēl – tā kā šī ir jauna reklāmas joma, tā nemitīgi mainās. Mēs Jūsu vietā sekosim līdzi jaunākajām tendencēm un darīsim visu, lai Jūsu uzņēmuma sociālā mārketinga kampaņas atbilstu augstākajiem kvalitātes standartiem.

    Kāpēc izvēlēties sociālo mārketingu?

    • Cilvēki daudz labprātāk pauž viedokli sociālajos tīklos, nevis oficiālajā uzņēmuma mājas lapā.
    • Preses pārstāvji bieži materiālu vākšanā izmanto sociālos tīklus, nevis tikai oficiālās preses relīzes.
    • Sociālie tīkli daudz ērtāk ļauj uzrunāt klientu „pa tiešo”.
    • Ja Jūsu uzņēmumam būs konts sociālajos tīklos, korporatīvās mājas lapas reitings augs, jo meklēšanas roboti lielu uzmanību pievērš atsauksmēm sociālajos tīklos.
    • Izmantojot sociālo mārketingu, Jūs vieglāk varat veidot klientu domas par uzņēmumu, operatīvi un taktiski reaģējot uz negatīvajām atsauksmēm, ieteikumiem un kritiku.