Menu
Your Cart

SEO izmantojot sociālos portālus

SEO izmantojot sociālos portālus
SEO izmantojot sociālos portālus
    0.00€
    Grozā

    Saņemt bezmaksas konsultāciju.

    Lai popularizētu mājas lapu, arvien vairāk uzņēmumi izmanto sociālos portālus. Šajā rakstā par to, kā sociālie portāli var palīdzēt jūsu mājas lapas apmeklētības veicināšanā (SEO rezultātu uzlabošanai).

    Pēdējos gados sociālie portāli ir guvuši ļoti lielu popularitāti. Interneta lietotāji pavada daudz vairāk laiku izmantojot Facebook, Twitter vai citus sociālos portālus, nekā aplūkojot citas mājas lapas.

    Sociālie portāli piedāvā labas reklāmas iespējas, jo tos ikdienā apmeklē ļoti liels lietotāju skaits, piemēram, Facebook ir vairāk kā 500 000 000 reģistrētu lietotāju. Šīs iespējas, protams, jāizmanto.

    Daudzi uzņēmumi izmanto Facebook un Draugiem lapas kā savas mājas lapas (paralēli īstajai mājas lapai). Šajos portālos nav sarežģīti reklamēt uzņēmumu. Šie portāli brīvi atļauj ievietot saites uz citām mājas lapām (Facebook pat automātiski iegūst īsu tekstu no mājas lapas). Šāda pieeja noder, lai popularizētu uzņēmumu, bet neder SEO rādītāju uzlabošanai. Bieži šajos portālos, hipersaitēm pievienota „nofollow” iezīme, kas nozīmē, ka saites neveicina labāku attēlošanu meklēšanas rezultātos. Tāpat daļa sociālo portālu pieejamā informācija ir pieejama tikai autorizējoties, līdz ar to meklētājsistēmu roboti nespēj šīs saites iekļaut savās datubāzēs. Lielākais ieguvums ir lietotāju skaita palielinājums jūsu mājas lapā, kas ir pozitīva iezīme.

    Ieteicams likt saites uz jūsu mājas lapu sānos un ne pārāk bieži, pretējā gadījumā citi lietotāji sāks ignorēt jūsu ziņojumus. Piemēram, facebook izvieto reklāmas labajā malā, kas nav pārāk uzkrītoši, bet veic savu uzdevumu. Ievietojiet saiti uz mājas lapu informācijas laukos, kas nodrošina lielāku apmeklētību, jo to aplūkos cilvēks, kam tas interesē (cilvēks, kam tas neinteresē var sākt ignorēt jūsu saites, pat ja tur tiks attēlota noderīga informācija).

    Nepārtrauciet rakstīšanu. Bieži kompānijas aktīvi atjauno informāciju sociālajos portālos, bet pēc neilga laika zūd entuziasms (īpaši, ja nav atskaites par apmeklējumu) un šķiet, ka lietotāji ignorē jūsu ziņojumus. Svarīgi ir nebeigt sniegt informāciju. Rakstiet jaunumus, rakstus un interesantas lietas. Tas var veicināt komunikāciju, tomēr nedrīkst visu informāciju sniegt tikai par produktiem, jo tas var šķist uzmācīgi. Ja jums nav laika nodarboties ar sociālo portālu mārketingu, nolīdziet profesionāļus un nezaudējiet laiku un naudu, darot lietas, kur Jūs neesat profesionālis.

    Veidojiet akcijas, un izlozes. Daudziem cilvēkiem patīk bezmaksas lietas. Piedāvājot šādas iespējas, jūs rosināt interesi par savu uzņēmumu un veicināt apmeklējumu. Šādā veidā cilvēki informēs savus draugus un radus par jūsu piedāvājumu (mutvārdu reklāma no personas, kura viedokli ņemat vērā ir ļoti spēcīga). Rezultātā lietotāji var nodot jūsu saites tālāk un veicināt jūsu mājas lapas rezultātus.

    Nebaidieties palūgt, lai jūsu saiti ievieto citā mājas lapā vai lietotājs savā sociālā portāla lapā.

    Sociālo portālu izmantošana tiešā veidā neietekmē SEO rezultātus (ja ietekmē, tad minimāli), tomēr robežas starp parastu mājas lapu un sociālo portālu samazinās (facebook u.c. papildiespējas, piemēram, „like” poga).

    Sociālie portāli nav meklētājsistēmas (lai gan Facebook publiski paziņojis par savas meklētājsistēmas izveidi, kas balstīta uz sociālajiem rezultātiem, t.i. jo vairāk cilvēki nobalso ar „man patīk”, jo labāk mājas lapa tiek attēlota meklēšanas rezultātos). Tomēr Facebook jau ir vienojies ar Microsoft un Bing par šādu iespēju ieviešanu meklētājsistēmā.

    Facebook ir ļoti spēcīgs mārketinga instruments, tomēr google tik un tā saglabā līdera lomu interneta mārketinga tirgū. Nedrīkst aizmirst par citiem sociālajiem portāliem, kā piemēram, LinkedIn vai Digg, kas piedāvā saišu izvietošanu, kas pozitīvi ietekmē SEO rezultātus.

    Konta izveidošana un uzturēšana visos lielākajos sociālajos portālos ir laikietilpīgs process, bet tas ir ļoti noderīgi.