Saņemt bezmaksas konsultāciju.
Katras mājaslapas izveide sākas ar tās mērķu definēšanu. Visbiežāk mērķis ir saistīts ar klientu uzrunāšanu un uzņēmuma tēla veidošanu. Ja mērķi ir vairāki, tos svarīgi sakārtot atbilstoši to prioritātēm, tādēļ sākot darbu pie jaunas mājaslapas, būtiski saprast klienta unikalitāti, kam vislabāk kalpo klātienes tikšanās. Tās laikā tiek pārrunāti mājaslapas mērķi, uzņēmuma redzējums par mājaslapu, tiek definēta uzrunājamā auditorija un izrunātas citas ar mājaslapu saistītās nianses.
1. solis: Projekta plānošanas sapulce, kuras laikā tiek pārrunāti projekta mērķi un vīzija. Klientam tiek lūgts izklāstīt savu ideju un ja iespējams, piedāvāt internetā jau atrodamus projekta līdziniekus. Mājas lapas izstrādātājs piedāvā savu skatījumu uz iespējamo projekta realizāciju.
Mājaslapas izveides praktiskais darbs sākas ar specifikācijas definēšanu un dizaina izstrādi. Visbiežāk uzņēmumi vēlas unikālu dizainu, kas izstrādāts speciāli viņu vajadzībām, ir veidots pēc uzņēmuma dizaina vadlīnijām un vislabāk raksturo uzņēmuma identitāti un unikalitāti, tomēr, ņemot vērā, ka tehniski vienkāršam projektam dizaina izstrāde var sastādīt pat pusi izmaksu, ierobežota budžeta apstākļos dizainu iespējams piemeklēt šim mērķim speciāli radītos interneta dizaina veikalos. Šādiem dizainiem iespējams veikt nelielus pielāgojumus, lai izceltu uzņēmuma individualitāti.
Gandrīz vienmēr mūsu veidotās mājaslapas ir responsīvas. Tas nozīmē, ka mājaslapa pratīs pielāgoties ierīcei no kuras tā tiks apskatīta, tā sniedzot vislabāko lietojamības pieredzi gan tiem Jūsu klientiem, kas mājaslapu aplūkos no galddatora ar augstas izšķirtspējas un izmēra monitoru, gan arī klientiem, kas mājaslapu apmeklēs izmantojot mobīlos tālruņus vai planšetdatorus.
Paralēli dizaina radīšanai noris darbs pie satura veidošanas. Lai nodrošinātu vislabāko Jūsu vēstījuma nodošanu Jūsu klientiem, dizainam un saturam ir vienam otru jāpapildina. Nereti tieši Jūs, kas vislabāk orientējas savas nozares niansēs būsiet vislabākie satura radītāji, taču parasti satura radīšana ir Jūsu un mūsu kopdarbs. Saturam jābūt ne vien viegli uztveramam Jūsu klientam, bet arī SEO otimizētam, lai nodrošināti iespējami augstu pozīciju interneta meklēšanas programmās.
Visbeidzot, mājaslapas izstrādes tehniskākā daļa - tās arhitektūras plānošana un programmēšana. Visbiežāk mājaslapas izstrādi veicam par pamatu ņemot savu pašu izloloto satura vadības sistēmu, taču atsevišķos gadījumos klienti priekšroku dod atvērtā koda risinājumiem, tādēļ esam gatavi mājaslapu izstrādāt arī uz Wordpress vai Magento bāzes. Paralēli izstrādei notiek testēšana, kas kalpo kā mājaslapas izstrādes procesa kvalitātes kontroles mehānisms. Testēšana ietver dizaina, funkcionalitātes, drošības un atsevišķos gadījumos arī slodzes testus.
Kad izstrāde ir pabeigta, Jūsu darbinieki tiek apmācīti kā lietojama mājaslapas satura vadības sistēma. Kad mājaslapa tiek publicēta, mēs turpinām to uzraudzīt un nepieciešamības gadījumā pilnveidot.