Saņemt bezmaksas konsultāciju.
Viens no būtiskiem mājas lapas izstrādes posmiem ir tekstu sagatavošana. Tekstiem, kas paredzēti ievietošanai mājas lapā, piemīt sava specifika, tādēļ nav ieteicams to izstrādi uzticēt uzņēmuma darbiniekiem, lai gan viņi pārzina uzņēmuma specifiku un spēj atlasīt būtiskāko informāciju par to. Arī izvēloties tekstu rakstīšanu uzticēt mājas lapu veidotājiem, Jūs nevarat būt pārliecināts, ka uzrakstītie teksti atbildīs visiem mājas lapu tekstu kvalitātes kritērijiem, tāpēc, pirms tekstu ievietošanas mājas lapā, jāpievērš uzmanība vairākām lietām.
Mērķauditorija
Veidojot tekstu mājas lapai, jāzina, kas būs šī teksta lasītājs. Uzrakstīt tekstu, kurš derētu ikvienam, ir praktiski neiespējami, tāpēc jau mājas lapas izveides sākumposmā derētu definēt, kāds ir potenciālais mājas lapas lietotājs. To zināt noderīgi būs arī vizuālo elementu veidotājiem. Definēta mērķauditorija palīdzēs tālākā teksta izveidē – atslēgas vārdu atlasē, teksta struktūras izvēlē, satura atlasē.
Atslēgas vārdi
Atslēgas vārdi ir ļoti būtisks instruments, kas var nodrošināt mājas lapas reitingu dažādās meklētājprogrammās, piemēram, Google, Yahoo u.c. Tomēr ir jāvelta ļoti rūpīgs darbs, lai izvēlētu veiksmīgākos atslēgas vārdus. Turklāt nepietiek vien ar atslēgas vārdu izvēli, tie vēl kvalitatīvi jāiesaista tekstā, jo meklētājprogrammas pazemina reitingu tām mājas lapām, kurās vērojami centieni mākslīgi palielināt atslēgas vārdu skaitu.
Teksta struktūra
Teksta struktūra ir būtiska vairāku iemeslu dēļ. Pirmkārt, interneta lietotāji ne vienmēr izlasa visu tekstu, tāpēc ir būtiski panākt, lai klients, kurš ienācis uzņēmuma mājas lapā, uzzinātu visu svarīgāko informāciju un pēc tam varētu izlemt, vai vēlas iegūt papildu informāciju. Otrkārt, teksta struktūra ir atkarīga no mērķauditorijas, jo dažādu paaudžu un dzimumu pārstāvjiem ir dažādas teksta uztveres īpatnības. Treškārt, atslēgas vārdu izveidojumam, daudzumam un blīvumam dažādās teksta daļās ir jābūt atšķirīgam, lai meklētājprogrammas tekstu labāk spētu analizēt.
Teksta apjoms
Noteikt pareizo teksta apjomu bieži vien ir ļoti sarežģīti, jo pārāk īss teksts neļauj kvalitatīvi iestrādāt nepieciešamos atslēgas vārdus pietiekamā apjomā, bet pārāk garš teksts neuzrunā lasītāju un var palikt neizlasīts.
Teksta lasāmība
Cenšoties panāktu pēc iespējas augstāku mājas lapas reitingu meklētājprogrammās, teksta sastādītāji bieži aizmirst par to, ka mājas lapa tiek veidota, lai nodotu konkrētu informāciju. Drukas kļūdas, neloģiski teikumi, satura neprecizitātes ir tikai daļa no kļūdām, kas vērojamas mājas lapas tekstos.