Saņemt bezmaksas konsultāciju.
Ja vēl gadsimtu mijā pietika ar to, ka uzņēmums izveidoja savu mājas lapu, lai varētu garantēt, ka tā tiks apmeklēta un palīdzēs piesaistīt jaunus klientus, tad tagad situācija ir krasi atšķirīga. Mūsdienās gandrīz ikvienam uzņēmumam ir sava mājas lapa, tāpēc cīņa par mājas lapas apmeklētājiem un jaunu klientu piesaisti ir ļoti saspringta. Mājas lapas izveide kā tāda neko vairs negarantē.
Mājas lapas virzīšana, precīzi izmantojot atslēgas vārdus, pirms dažiem gadiem bija ļoti labs veids, kā panākt ļoti augstu mājas lapas pozīciju dažādu meklēšanas programmu rezultātos. Taču līdz ar meklēšanas programmu attīstību un konkurences pieaugumu dažādu mājas lapu starpā, arī ar atslēgas vārdiem vien labus rezultātus vairs nevar sasniegt.
Mājas lapas izstrāde un virzīšana meklēšanas programmām mūsdienās ir tieši saistīta arī ar mājas lapas lietojamību. Pēdējie pētījumi par mājas lapas optimizēšanu liecina, ka interneta vietnes apmeklētāju un līdz ar to uzņēmuma klientu skaits it tieši atkarīgs no mājas lapas lietojamības.
Kas veido mājas lapas lietojamību?
- Svarīgas informācijas esamība ne tālāk par diviem klikšķiem no galvenās lapas.
- Dizains, kurš veicina mājas lapas satura vieglu uztveramību.
- Skaidra un izprotama navigācija.
Kā redzams, mājas lapas lietojamība ir atkarīga no mājas lapas izveidē ieguldītā plānošanas un informācijas strukturēšanas darba, turklāt, lai to panāktu, nav nepieciešamas īpašas zināšanas vai matemātiski aprēķini, viss ir balstīts uz loģiku un veselo saprātu.
Mājas lapas izveide, ievērojot tās lietojamību, ir ne tikai panākumu atslēga mūsdienīgai mājas lapas virzīšanai, bet arī finansiāli izdevīgs, tālredzīgs solis, jo ļaus ieekonomēt līdzekļus, vienlaikus nodrošinot augstu mājas lapas reitingu un veiksmīgu klientu piesaisti.