Saņemt bezmaksas konsultāciju.
Visbiežāk par labu mājas lapas izveidei uzņēmuma vadība lemj tāpēc, ka tā ir lieliska iespēja piesaistīt jaunus klientus un nodrošināt informācijas apmaiņu ar jau esošajiem. Korporatīvās mājas lapas dizains, funkcijas un informācijas specifika ir atkarīga no klienta vajadzībām un uzņēmuma specifikas.
Kvalitatīvas korporatīvās mājas lapas izveide un virzīšana dažādās meklētājprogrammās ir pirmais būtiskais solis ceļā uz pastāvīgo auditoriju. Ja klients, meklējot konkrētu preci vai pakalpojumu, nejauši nonāks Jūsu mājas lapā, pamata uzdevums ir izpildīts un sākotnējais darbs ir atmaksājies. Taču mājas lapas apmeklētāju statistikas rādījumi un lojālo klientu skaits nebūt nav viens un tas pats.
Lai izveidotu pastāvīgo klientu loku, ir jāveic ilgstošs darbs. Sākotnēji būtiski ir panāk, lai klients, kurš ienācis korporatīvajā mājas lapā, tajā uzturētos pēc iespējas ilgāk un, iespējams, arī veiktu pasūtījumu. Kvalitatīva mājas lapas izstrāde daļēji nodrošina visus nepieciešamos priekšnosacījumus, lai klientam nebūtu jāatstāj mājas lapa neizprotamas uzbūves, nepārskatāma dizaina vai neizprotama satura dēļ. Tomēr arī visā turpmākajā mājas lapas pastāvēšanas laikā ir jārūpējas par to, lai mājas lapas saturs būtu atjaunots, interesants un kvalitatīvi pasniegts. Jaunumu sadaļa, kurā pēdējā ziņa publicēta pirms pus gada, neveicinās klientu lojalitāti.
Pārdomātas korporatīvās mājas lapas izveide un sistematizēta, viegli pārskatāma jaunās informācijas izkārtošana jau no pašiem mājas lapas esamības pirmsākumiem veicina mutvārdu reklāmas veidošanos, jo informācija par labu avotu tiek nodota tālāk radiem, draugiem, cilvēkiem dažādos sociālajos tīklos. Tieši šāda reklāma vairo pastāvīgo klientu loku, jo klienti sāk apmeklēt mājas lapu nevis nejaušības, bet konkrētu motīvu vadīti.
Par stabilu pastāvīgo klientu loku var runāt tad, ja mājas lapas izveide un pēc tās veikto pasākumu kopums ir nodrošinājis, ka korporatīvo mājas lapu noteikta cilvēku grupa apmeklē regulāri.