Menu
Your Cart

Kādēļ investēt sociālo portālu mārketingā?

Kādēļ investēt sociālo portālu mārketingā?
Kādēļ investēt sociālo portālu mārketingā?
    0.00€
    Grozā

    Saņemt bezkamsas konsultāciju.

    Sociālo portālu mārketings kļūst arvien populārāks, jo Interneta lietotājs vairs neuzticas ierastajai reklāmai internetā. Lietotājs ir kļuvis gudrāks un vēlas uzzināt visu par Jūsu produktu, pirms iegādes. Rakstā tiek apskatīti ieguvumi no sociālo mēdiju mārketinga.

    Daži fakti:

    • 78% Interneta lietotāju produktu izpēti veic Internetā (22% konsultējas ar paziņām, ekspertiem, lasa drukātos materiālus, u.c.)
    • 46% no kopējiem meklēšanas pieprasījumiem ir par produktiem un pakalpojumiem
    • Katru dienu Google saņem aptuveni 3 miljardus meklēšanas pieprasījumu
    • 27% no cilvēkiem darbspējas vecumā pavada vismaz 1 – 3 stundas dienā pie Interneta
    • Vairāk kā 50% Interneta lietotāju lasa blogus vismaz reizi mēnesī
    • Vairāk kā 90% Interneta lietotāju apmeklē sociālo portālu, vismaz reizi mēnesī
    • Vidēji no katrām 8 minūtēm, kuras lietotājs pavada Internetā, viena tiek pavadīta sociālajos portālos (Facebook u.c.)
    • Vidējie izdevumi uzņēmumu sociālā mārketinga aktivitātēm ir divkāršojušies pēdējo divu gadu laikā
    • 74% mārketinga speciālistu uzskata, ka sociālo portālu mārketings ir efektīvāks par ierasto reklāmu, vērtējot pēc ROI (return of investment).

     Arvien vairāk kompānijas izvēlas popularizēt savus produktus, izmantojot Internetu. Tiek izmantoti gan baneri, gan reklāmas vēstules, gan veidotas sociālā mārketinga kampaņas. Drukātajā reklāmā tiek norādītas saites uz kompānijas tīmekļa vietni. Piemēram, kāds pazīstams klubs piedāvā iespēju iekļūt pasākumos bez maksas, gadījumā, ja lietotājs piereģistrējas kluba facebook lapā. Sociālais mārketings dod iespēju izglītot lietotāju, lietotājam vēlamajā līmenī, t.i. iespējams veidot saturu ar minimālu informācijas apjomu, vidēju aprakstu vai & arī sniegt sīku, specifisku informāciju par produkta īpašībām. Atkarībā no ieinteresētības lietotājs iepazīsies ar konkrēto preci. Kā liels ieguvums ir sociālā saikne, jo personīgi ieteiktam produktam ir lielāka iespējamība, ka to iegādāsies.

    Ieguvumi:

    • Lielāks pārdošanas apjoms. Sociālais mārketings palielina apmeklētāju skaitu, kas nozīmē vairāk potenciālo klientu. Uzņēmumi, kas veido blogus u.c. sociālā mārketinga aktivitātes, iegūst vidēji par 55% vairāk mājas lapas apmeklētāju, 97% vairāk atsauces uz vietni un līdz pat piecām reizēm vairāk indeksēto sadaļu.
    • Nozares speciālisti. Protams, var uzticēties slavenībai, kas sevi dēvē par Jūsu nozares ekspertu, tomēr šajā gadījumā, profesionāļi Jums ieteiks kas ir labākais tieši Jums. Sadarbošanās ar profesionāļiem nodrošina augstāku uzticamības līmeni.
    • Izmērāms. Sociālo portālu mārketings ir izmērāms – var iegūt dažādus statistikas datus (lietotāju pieaugums, apgrozījuma pieaugums, u.c.), šādā veidā precīzāk analizējot reklāmas izdevumus un izmaiņas kampaņā.
    • Pieprasīts. Lietotājs katru dienu redz simtiem baneru un reklāmu internetā un kļūst skeptisks pret tām. Izmantojot sociālo mēdiju mārketingu, lietotājs iegūst konkrētu informāciju un netiek/ nejūtas apkrāpts, jo objektīvi tiek attēlota visa informācija. Samazinot neefektīvas reklāmas apjomu, ieguvējs būs gan lietotājs (netiek tērēts laiks, nerodas aizkaitinājums), gan jūs (mazāki izdevumi uz reklāmu, lielāks pārdošanas apjoms).
    • Ātrums. Jūsu klienti var iegūt jaunāko informāciju uzreiz pēc to publicēšanas. Ievērojami samazinās periods, kas nepieciešams no vēstījuma publicēšanas, līdz tā saņemšanai. Pie tam, atšķirībā no cita reklāmas veida, saturs ir vienmēr pieejams un maināms, pēc nepieciešamības.
    • Izdevīgāks. Pēc Interneta kompānijas HubSpot veiktā pētījuma, viena potenciālā klienta piesaiste izmaksā par 67% mazāk, izmantojot sociālo mēdiju mārketingu, salīdzinājumā ar ierasto reklāmu.
    • Saikne ar klientu. Saziņa ar klientiem ir vienkāršāka. Klients var sazināties ar jums, izmantojot dažādus kanālus, lai atrisinātu sev interesējošu jautājumu par jūsu produktu vai pakalpojumu.

     Acīmredzams, ka izmantojot sociālo mēdiju mārketingu, jūs un jūsu kompānija būs ieguvēji. Pat pēc kampaņas beigām, izvietotā informācija turpinās Jums piesaistīt klientus.