Saņemt bezmaksas konsultāciju.
Ja vēlaties piesaistīt klientu uzmanību jaunam produktam vai speciālajam piedāvājumam, iesakām izvēlēties baneru reklāmas, jo tās, lai gan ne vienmēr tiek aplūkotas pilnībā, iesēžas cilvēku atmiņās un agri vai vēlu rada interesi uzzināt visu tajā ietverto informāciju.
Baneru reklāma sevī paredz ļoti minimālu informācijas daudzumu, tāpēc tas jāizveido pēc iespējas intriģējošāks, vienlaikus neaizmirstot par nepieciešamās informācijas minimumu. Baneru reklāmas efekts būs mazs, ja tā nepateiks būtisko (aizmirsts produkta nosaukums, uzņēmuma logo utt.) vai nepiesaistīs interneta lietotāju ar vizuālo tēlu un spēcīgu saukli.
Ļoti būtiski ir analizēt potenciālo klientu, viņa vēlmes un rīcības motivāciju, lai precīzi atlasītu tos interneta medijus un citus avotus, kur publicēt baneru reklāmu. Ja tā netiks ievietota pareizajos portālos jeb tajos, ko visbiežāk apmeklē un kam uzticas potenciālie klienti, var uzskatīt, ka reklāmas kampaņa ir izgāzusies vai – labākajā gadījumā – tā nesīs minimālus ieguvumus.
Baneru reklāma ir veiksmīgi izmantojama vienlaicīgi ar citām mārketinga reklāmām vai kā to ievaddaļa, kuras mērķis ir ieintriģēt potenciālo klientu, saasināt viņa uzmanību.