Menu
Your Cart

8 funkcijas, kuras būtu noderīgas ikvienam Facebook mārketinga speciālistam

8 funkcijas, kuras būtu noderīgas ikvienam Facebook mārketinga speciālistam
8 funkcijas, kuras būtu noderīgas ikvienam Facebook mārketinga speciālistam
    0.00€
    Grozā

    Saņemt bezkamsas konsultāciju.

    Šoreiz par tām – funkcijām, kas spēj atvieglot ikviena Facebook mārketinga speciālista un arī parasta lietotāja dzīvi, taču kuras ir maz zināmas.

    1. Saglabā, lai izlasītu vēlāk

    Tu vari saglabāt interesantus ierakstus, ko vēlies izlasīt, bet konkrētajā brīdī tam nav laika ar “Save for Later”. Vari šādi saglabāt gan linkus, gan grāmatas, gan filmas, gan mūziku, video u.c. sev svarīgu informāciju. Lai to izdarītu, uzklikšķini uz mazās bultiņas ieraksta augšējā labajā stūrī un izvēlies “Save link”.

    Kad būs laiks, savu saglabāto ierakstu varēsi apskatīties, aizejot uz sava profila sadaļu “Saved”kreisajā malā.

    2. Izveido savu interešu sarakstu

    Ja seko dažādu virzienu lapām, kas raksta par dažādām tēmām, vari sagrupēt šo lapu ziņas pēc attiecīgām tēmām, piemēram, mārketings, suņi, rokdarbi, draugu ieraksti, konkurentu jaunumi vai idejas savas administrētās lapas Facebook ierakstiem u.tt. Pēc tam, kad esi šādus sarakstus izveidojis, svarīgi par tiem uzreiz neaizmirst, bet ieviest sev ieradumu, tajos iegriezties vismaz pāris reizes nedēļā vai pat katru dienu, ja nepieciešams. Var gadīties, ka Tavs tikko izveidotais saraksts uzreiz pie Tavām interesēm neparādīsies, jo paies kāds laiciņš (~1-2 h) līdz Facebook šo informāciju apstrādās un tur ieliks. Esi pacietīgs un pagaidi, taču neaizmirsti, jo nākotnē šie saraksti būs ērts veids, kā ātri apskatīt jaunumus par katru attiecīgo tēmu. Sava profila ietvaros ej uz izvēlni “Interests”, kas redzama kreisajā malā un uzklikšķini uz linka “More”, kas parādīsies, kad pietuvināsi tam peles kursoru.

    Spied uz “Create list” un izveido pats savu sarakstu.

    Vari arī pietaupīt spēkus un vienkārši pieteikties sekotājos jau kādam izveidotam interešu sarakstam. Piemēram, šim sarakstam, kurš palīdzēs Tev sekot līdzi Latvijas mārketinga pārstāvju lapām.

    3. Pārskati visu to Facebook lapu sarakstu, kurām esi pieteicies sekotājos

    Bieži vien piesakāmies sekotājos dažādām Facebook lapām un ātri vien par tām aizmirstam. Jo īpaši, ja šo lapu ieraksti mūs nesasniedz, jo neiztur konkurenci ar citu Facebook lapu ierakstiem. Tomēr citreiz ir interesanti un noderīgi iziet cauri šim sarakstam un no kādām lapām atteikties, bet citās – ielūkoties noderīgas informācijas meklējumos. Šī funkcija ir labi apslēpta, tomēr viegli atrodama.

    Ej uz izvēlni “Create Page” un lapā, kas atvērsies, nospied uz pogas “Pages I Like”.

    Šeit vari administrēt visu to lapu sarakstu, kurām Tu seko.

    4. Lejuplādē visu savu personīgā Facebook profila lietošanas vēsturi – bildes, video, ierakstus, notikumus, čata saraksti, kā arī citu informāciju.

    Ja vēlies ātri atrast nozaudētu vai piemirstu informāciju, kā arī ērti pārskatīt visu savu Facebook profila lietošanas vēsturi, vari to viegli lejuplādēt no Facebook. Ej uz sava profila “Settings” sadaļu un spied uz “Download a copy of your Facebook data”. Visa Tava profila informācija sazipotā folderī tiks nosūtīta uz Tavu e-pastu.  Saglabā to uz datora un atzipo, lai pilnvērtīgi apskatītu.

    Ievērtē arī sarakstu ar visu to reklāmu uzskaitījumu, par kurām esi kādreiz izrādījis interesi – uzklikšķinājis, padalījies u.tml. Redz, cik daudz Facebook zina par katru savu lietotāju! Izmanto to mārketinga mērķiem, rūpīgāk piestrādājot pie savu reklāmu mērķauditorijas atlases.

    5. Ietago citu Facebook lapu nosaukumus savos ierakstos, lai veicinātu sadarbību ar tām.

    Gatavojot savas lapas kārtējo ierakstu, ievadi simbolu „@” un uzreiz aiz tā bez atstarpes ieraksti attiecīgās lapas nosaukumu. Facebook automātiski Tev piedāvās sarakstu ar atbilstošiem profiliem, no kuriem atliks tikai izvēlēties īsto. Līdzīgi var ietagot arī savus draugus personīgā profila ierakstos.

    6. Apskati savas lapas sekotāju sarakstu

    Ir reizes, kad ir svarīgi apskatīt savas lapas sekotāju sarakstu. Lai arī Facebook šo funkciju piedāvā diezgan negribīgi un neļauj ērti izmantot, tomēr tas ir iespējams. Ej uz savas Facebook lapas sadaļu „Settings” un tālāk spied uz „Banned users”. interneta_marketings_lapas_sekotaji

    Šeit uzklikšķini uz izvēlnes „Banned” un izvēlies – „People who like this” (šādā pašā veidā var arī ērti paskatīties tās Facebook lapas, kas seko Tavai lapai caur „Pages that like this”).

    Šeit Tev atvērsies viss Tavu sekotāju saraksts, kurš sakārtots tā, ka augšgalā redzami jaunākie sekotāji, bet apakšā – tie, kuri pievienojušies senāk. Jo ilgāk „brauksi” uz leju, jo garāku sekotāju sarakstu redzēsi. Ja ir daudz sekotāju, tas ir diezgan neērts veids, kā tos pārskatīt, tomēr cita veida pašlaik diemžēl nav. Šādi vari arī kādā brīvākā brīdī papētīt savu sekotāju profilus, lai saprastu, kas zem tiem slēpjas.

    7. Atrodi savas Facebook lapas agrākos ierakstus.

    Ja vēlies atrast kādu no saviem senākajiem ierakstiem – bildi, video, komentārus ut.ml., bet nevēlies tērēt laiku meklējot šo ierakstu manuāli, ej uz savas Facebook lapas „Settings” sadaļu un uzklikšķini uz „Activity Log” un filtrē savus ierakstus pēc šādām segmentiem: Image posts, Video posts, Posts marked as spam, Your posts, Comments, Posts by others, Questions, Notes, Events, Offers.

    8. Vai zināji, ka Latvijā pašlaik ir apmēram 600 tūkst. aktīvu Facebook lietotāju (neskaitot tos, kam nav vēl 18 gadi), bet no tiem apmēram puse dzīvo Rīgā? Savukārt apmēram 40-45 tūkst. no Latvijas Facebook lietotājiem interesējas par mārketingu. Šādu un līdzīgu interesantu informāciju vari ērti atrast zem Ads Manager- Audience Insights. Var noderēt sava tirgus apzināšanai un ne tikai.

    Šeit vari apskatīt gan vispārīgu statistiku par Facebook lietotājiem, gan statistiku pa valstīm, pēc dzimuma, interesēm, kā arī par savu Facebook lapu sekotājiem.