Menu
Your Cart

Google funkcionalitātes atjauninājumi un to ietekme uz SEO

Google funkcionalitātes atjauninājumi un to ietekme uz SEO
Google funkcionalitātes atjauninājumi un to ietekme uz SEO
    0.00€
    Grozā

    Saņemt bezmaksas konsultāciju.

    Februārī Google paziņoja par 40 dažādām izmaiņām, tās meklēšanas algoritmos, kas līdz šim ir lielākais vienlaicīgi veikto izmaiņu skaits. Februārī Google apstiprināja arī Panda algoritmā (algoritms, kas paredzēts, lai zemas kvalitātes mājas lapas netiktu attēlotas meklēšanas rezultātu sākumā, bet tā vietā tiktu atgriezti rezultāti ar saitēm uz augstas kvalitātes mājas lapām, lai izvairītos no zemas kvalitātes mājas lapām, kuras savu labo pozīciju sasniegušas, galvenokārt, pārkāpjot Google vadlīnijas).

    Gan lielas, gan mazas izmaiņas šajos algoritmos, gandrīz vienmēr, ir radījušas izmaiņas meklēšanas rezultātos (īpaši pārsteigti jutās to mājas lapu īpašnieki, kas bija nolīguši SEO kompānijas, kuras izmantoja šīs, neatļautās metodes, tādējādi panākot ātrus, bet nenoturīgus rezultātus).

    Panda atjauninājums

    Šis algoritms pēdējo mēnešu laikā ir piedzīvojis vairākus atjauninājumus gan janvāra vidū, gan arī februārī. Algoritms tika pilnveidots, lai padarītu mājas lapu filtrēšanu precīzāku, lai tā spētu daudz optimālāk noteikt vai mājas lapa ir augstas vai zemas kvalitātes. Šādā veidā tiek uzlaboti meklēšanas rezultāti, izvairoties no zemas kvalitātes satura. Pēc šī atjauninājuma, daudzas mājas lapas, kas izmantoja neatļautas metodes, nokļuva no 1. lapas meklēšanas rezultātos uz 50. Vai vēl zemāku lapu, kas principā nozīmē, ka neviens tās neaplūko.

    Globālais preču un pakalpojumu meklētājs

    Šis atjauninājums palīdz ātrāk un ērtāk atrast ar meklējamo frāzi saistītās preces vai pakalpojumus, norādot to cenas, pieejamību, reitingu un atsauksmju skaitu. Šī iespēja sākotnēji bija pieejama tikai ASV, Japānā un Vācijā, bet pēc februārī veiktā atjauninājuma, tā ir pieejama visā pasaulē.

    Paplašināta attēlu datubāze

    Šis atjauninājums, izmantojot „universālo meklēšanu” nodrošina plašāku meklēšanas rezultātu attēlošanu attēliem. Tas nozīmē, ka lietotāji redzēs lielāku attēlu skaitu, kas saistīti ar meklējamo frāzi. Mājas lapu īpašniekiem un SEO speciālistiem šis atjauninājums liek pievērst lielāku uzmanību mājas lapā ievietoto attēlu optimizācijā, meklēšanas rezultātā tie tiks attēloti daudz biežāk.

    Uzlabojumi lokālās meklēšanas rezultātos

    Pateicoties šim atjauninājumam, meklēšanas sistēma koncentrējas vairāk uz vietējiem rezultātiem. Tas nozīmē, ka rezultāti, meklējot Google.lv un Google.com var ievērojami atšķirties.

    Uzlabojumi Youtube meklētājā

    Youtube meklētājs, pēc atjauninājumu veikšanas piedāvā vairāk lokālos rezultātus. Šis atjauninājums ļauj atrast arī precīzākus ieteikumus, kas saistīti ar atrasto video. Vienā no iepriekšējiem Google meklētāj sistēmas atjauninājumiem, rezultātu sarakstā tika iekļauta iespēja, ka meklējot konkrētu frāzi, tiek attēloti arī saistītie Youtube video, kas nozīmē, ka iespējams veikt optimizāciju arī Youtube video un ja tas būs pietiekami populārs, tas tiks attēlots Google meklēšanas rezultātos.

    Jaunāki attēli

    Izmantojot jauno algoritmu, meklētāj sistēma attēlo attēlus, kas precīzāk saistīti ar meklēšanas rezultātiem, kā arī rezultātu lapā attēlo jaunākus attēlus (ilgu laiku, biežāk aplūkotie attēli nemainīja pozīciju, līdz ar to, meklējot attēlus, nācās pārlūkot daudz sadaļas, līdz tika attēloti nesen pievienotie attēli).

    Uzlabota drošā meklēšana (SafeSearch) attēliem

    Uzlabotais algoritms cenšas filtrēt un neattēlot nepiemērotus attēlus, meklēšanas rezultātos (pārsvarā attēlus no porno lapām). Lai pārliecinātos, ka jūsu mājas lapas attēli nav kļūdaini atzīmēti kā nepiemēroti, iespējams veikt meklēšanu gan ar ieslēgtu, gan izslēgtu drošo meklēšanu.

    Mazāka saišu atkārtošanās meklēšanas rezultātos

    Šīs izmaiņas samazina hipersaišu skaitu, kas tiek attēlotas meklēšanas rezultātos dažādās vietās un ved uz vienu un to pašu resursu. Meklētāj sistēmas attēlo vairāk piemērotus meklēšanas rezultātus, balstoties uz atrastās vietnes saturu, nevis meklējamo frāzi, t.i. tiek vērtēts lapas kopējais saturs, nevis skaits cik reizes atkārtojas konkrētā frāze, kas tiek meklēta (ja vien nav norādīts, ka tiek meklēta konkrēta frāze).

    Meklētāj sistēmu algoritmi mainās diezgan bieži, lai piegādātu lietotājiem augstas kvalitātes saturu un meklēto mājas lapu, nevis zemas kvalitātes saturu, kas paredzēts dažādu produktu reklamēšanai, kas, iespējams, nemaz nav saistīti ar meklējamo frāzi. Pareizi veidota SEO kampaņa pielāgojas šīm izmaiņām un meklēšanas rezultāti, ļoti reti mainās (uz slikto pusi), ja mājas lapas saturs ir kvalitatīvs un atbilst meklētajai frāzei.