Menu
Your Cart

Galvenie web attīstības virzieni 2021. gadā

Galvenie web attīstības virzieni 2021. gadā
Galvenie web attīstības virzieni 2021. gadā
    0.00€
    Grozā

    Saņemt bezmaksas konsultāciju.

    Šajā rakstā apkopojam, kādas būs galvenās attīstības iezīmes un virzieni 2021. gadā. Ja arī Tev ir svarīga Tava uzņēmuma attīstība un vēlies būt soli priekšā saviem konkurentiem, tad šis raksts noteikti būs saistošs un dos skatījumu jauniem izaicinājumiem un iespējām.

    Spēles elementu radīšana

    Cilvēkiem vienmēr ir patikusi izklaide, kas rodas azarta un sāncensības rezultātā. Tas ir stimuls un papildu motivācija, kas lielā mērā ietekmē mūsu rīcību un izvēles. Kā tas viss ir saistīts ar e-komerciju? Atbilde ir pavisam vienkārša – radot spēles elementus, tiek rosināta papildu interese un iespējamā aktivitāte. Tādēļ arī gamefication ir pieeja, kā veicināt Tavas web aplikācijas apmeklētāju aktivitāti un interesi. Tā paša foursqure.com ātrā izaugsme ir skaidrojama tieši ar veiksmīgas spēles radīšanu, vai Latvijas praksē noteikti visiem zināmās facebook.com spēles, kuru virtuālajās pasaulēs arvien biežāk nonāk konkrētu uzņēmumu zīmoli un preces – tā visa ir spēles radīšana un veiksmīgs mārketinga kanāls. Tāpēc noteikti apsver iespēju piešķirt sacensību elementus savai web aplikācijai, jo tas ir lielisks līdzeklis klientu uzmanības piesaistīšanai un noturēšanai.

    Kolektīvās iepirkšanās lokalizācija

    Kolektīvās iepirkšanās sprādziens bija ļoti labi jūtams ikvienam Latvijā – gan uzņēmumiem, kuri, piedāvājot savas preces un pakalpojumus pa šo mārketinga kanālu, varēja izjust interneta vides ievērojamo potenciālu, gan patērētājiem, kas pēkšņi var iegādāties sen kāroto preci vai pakalpojumu ievērojami lētāk, ja tiek savākts iepriekš noteiktais pirkumu skaits. Taču arī kolektīvās iepirkšanās nozari gaida pārmaiņas ar jaunu attīstības virzienu – lokalizāciju. Tā ir kolektīvā iepirkšanās tieši no uzņēmuma mājaslapas, nevis starpnieku platformas. Ja uzņēmumi internetā piedāvā iegādāties preci vai pakalpojumu, tad kādēļ gan nepiedāvāt kolektīvās iepirkšanās akcijas turpat savā mājaslapā, nemaksājot par to papildu komisijas maksas starpniekiem un veidojot individuālus piedāvājumus, kas ir atbilstoši tieši konkrētā uzņēmuma vajadzībām.

    Video komunikācijas attīstība

    Video vienmēr var pateikt vairāk nekā uzrakstīts teksts vai parādīts attēls, tas ietver stāstu, kas uzrunā un aizrauj, tādēļ arī video kā komunikācijas kanāls internetā vienmēr ir bijis populārs. Taču arī šajā nozarē gaidāma strauja attīstība, kas noteikti ietekmēs un mainīs e komerciju, jo, ja līdz šim video tika izmantots vairāk kā izklaidējošs un izglītojošs materiāls, tad tagad tehnoloģiskās iespējas ir padarījušas video par efektīvu mārketinga elementu. Iedomājies pavisam vienkāršu situāciju – Tu sērfo internetā un sāc skatīties video, kurā pēkšņi ieraugi kādu lietu un pie sevis iedomājies: „O, forši! Man arī noteikti tādu vajadzētu!” Tagad tas viss ir iespējams, un, aplūkojot video, būs iespējams ar peli uziet uz interesējošā elementa un pievienot to savam preču grozam vai uzzināt sīkāku informāciju par šo preci.

    Adaptīvā dizaina attīstība

    2021. gadā interese un pieprasījums pēc adaptīvā dizaina noteikti augs, un tas jau ir pierādījies 2020. gada izskaņā un šī gada iesākumā. Pieprasījuma apjoms iet soli solī ar tehnoloģiskās attīstības tempiem. Liela ietekme šeit ir viedtālruņu milzīgajai popularitātei un pieejamībai, kas interneta lietotājam garantē papildu ērtības un brīvību, jo internets ir pieejams jebkurā vietā, jebkurā laikā. Tāpat attīstās SMART TV, kas nodrošina interneta pieslēgumu televizorā, piešķirot tam jaunu funkciju – galvenais multivides centrs mājās, kuram ir pastāvīgs interneta pieslēgums un neierobežotas iespējas. Jo lielāks ir ierīču skaits ar pastāvīgu interneta pieslēgumu, jo grūtāk prognozēt, kura būs tā ierīce, ar kuru mūsu klients vēlēsies iegādāties preci mūsu interneta veikalā vai pārlūkot mūsu mājaslapu – šis arī ir galvenais un noteicošais faktors, kādēļ adaptīvā dizaina pieprasījums un pilnveidošana 2021. gadā būs viens no ievērojamākajiem attīstības virzieniem.

    Sazinies ar mums un noskaidro, kā šie un citi gaidāmie attīstības virzieni var palielināt Tava uzņēmuma pārdošanas apjomus, lai Tu 2021. gadā kļūtu par tirgus līderi savā nozarē!