Menu
Your Cart

7 ieguvumi no atslēgvārdu izpētes

7 ieguvumi no atslēgvārdu izpētes
7 ieguvumi no atslēgvārdu izpētes
    0.00€
    Grozā

    Saņemt bezmaksas konsultāciju.

    Visiem skaidrs, ka atslēgvārdu izpēte ir svarīgs process jebkura interneta projekta izveidē. Veidojot PPC kampaņu, izpēte ir vēl svarīgāka, jo tas ir tas, kas balstīs visu tavu PPC kampaņu.

    Atslēgvārdi Google Ads kampaņā

    Jebkuram projektam atslēgvārdiem jau mājas lapas izstrādes stadijā vajadzētu būt izpētītiem un, veidojot reklāmu priekš Google ADS, saraksts jau būtu priekšā. Tomēr pieredze rāda, ka absolūti lielākai daļai nav šāds atslēgvārdu saraksts. Šajā rakstā apkopošu tos plusus, ko iespējams iegūt, izpētot atslēgvārdus.

    Protams, labāk ir tad, ja atslēgvārdi tiek pētīti tad, kad mājas lapa vēl ir izstrādes stadijā, taču nekad nav par vēlu, lai analizētu savus interesējušos atslēgvārdus. Atslēgvārdu analīzi vajadzētu uztvert tik pat nopietni kā konkurentu analīzi vai tirgus izpēti. Pat tajā gadījumā, ja Jums nav un tuvākajā laikā neplānojat veidot mājas lapu – izpētot atslēgvārdus, varat atklāt daudz interesantas nianses par savu biznesu.

    Latvijā atslēgvārdus vislabāk ir pētīt ar Google Keywords Tool. Pārējie bezmaksas un maksas rīki ir vairāk tendēti uz angliski runājošas publikas izpēti.

    Apskatīsim kāpēc šāda atslēgvārdu izpēte ir nepieciešama!

    Tirgus izmērs – meklējumu skaits. Šeit Jūs atradīsiet pašus svarīgākos atslēgvārdus, kas precīzi raksturo jūsu biznesu vai produktus. Jūs uzzināsiet cik reizes mēnesī katrs no šiem atslēgvārdiem ir meklēts. Tādā veidā Jūs sapratīsiet vai Jūsu piedāvātais produkts/pakalpojums internetā ir pieprasīts. Ja atslēgvārds vai divu vārdu frāze tiek meklēta ~ 300 reizes mēnesī, tad skaidrs, ka nav jēgas meklēt frāzes no 3 un vairāk vārdiem.

    Konkurentu analīze. Noskaidrojot populārākos atslēgvārdus, varat apskatīt, kas ir Jūsu lielākie konkurenti – gan organiskajā, gan maksas pozīcijās.

    Precīzi produkta un pakalpojuma nosaukumi. Kā zināt, kā precīzi dēvēt savu pakalpojumu vai produktu. Varbūt Jums galvā ir viens nosaukums, taču lielākais vairums potenciālo klientu izmanto pavisam ko citu. Piemēram, kā cilvēkiem labāk pasniegt interneta pakalpojumus – ‘internets’, ‘interneta pakalpojumi’, ‘interneta pieslēgums’, ‘interneta provaiders’? Atbildi sniegs atslēgvārdu izpēte!

    Pamats mājas lapas veidošanai. No izpētes iegūtie atslēgvārdi lieliski noder, lai tālāk veidotu mājas lapu. Jauni reklāmas raksti, jaunumi un piedāvājumi var tikt veidoti balstīti uz atslēgvārdu analīzi.

    Jaunu produktu apzināšana. Pētot savu nišu, var gadīties, ka atrodat dažādus saistītus produktus vai pakalpojumus, kurus arī Jūs varētu piedāvāt saviem klientiem. Piemēram, uzņēmums piedāvā uzbūvēt guļbūves – pirtiņas, mājas utt. Izpētot atslēgvārdus atklājās, ka saistīti ir šādi piedāvājumi: pirts kubli, pirts krāsnis, pirts akmeņi. Šajā gadījumā guļbūves piedāvājuma mājas lapā jāpievieno kubulu, krāsns un pirts akmeņu piedāvājums. Piegādātājus atrast nebūtu grūti.

    Nevajadzīgie atslēgvārdi. Pētot savu nišu var atklāties, ka ir ļoti daudz tādu atslēgvārdu, uz kuriem nav vērts reklamēties un kas galīgi neatbilst darbības sfērai. Piemēram, vēlaties reklamēt savus apmācības kursus – labākais atslēgvārds būs ‘kursi’. Tas varbūt atbilst Jūsu sekojošiem pakalpojumiem – ‘grāmatvedības kursi’, ‘projektu vadības kursi’. Bet kā ar ‘bezmaksas kursi’, ‘bankas kursi’, ‘valūtas kursi’, ‘maiņas kursi’, ‘masāžas kursi’ utt.? Pēc atslēgvārdu izpētes būs skaidrs vai lielākā daļa atslēgvārdu ir attiecināmi uz jūsu piedāvājumu vai nē.

    PPC + SEO. Izpētot un iztestējot atslēgvārdus ar Google ADS, jūs sapratīsiet, kuri ir tie atslēgvārdi, uz kuriem Jums ir vērts veikt mājas lapas optimizāciju. Piemēram, lapā ir iespējams online vidē iegādāties produktu (interneta veikals). Izanalizējot dažādu atslēgvārdu ROI (rentabilitāti), ir skaidrs, kuri ir tie atslēgvārdi, uz kuriem veikt konkrētās lapas SEO.